dia dia dan diaa

Daisypath Friendship tickers

the day after external exam level one!

jom jom .cosmo world. arghh ! penat dol exam.
nk hilg kan penat.HHE
BERJAYA TIMES SQUARE





ROLLER COASTER-1MINUTE SPEED.

 OHHOI,have fun giler kott.;DD .






sedikit gerun nak naek tukul(xtaw wht they call the game)haha.
oke oke oke. 1,2 ,3 gooooooo goo gooo.haha

 bfor naek bende bodoh ni.da rase nk terkucil,gerun kott,xpercaya ? TRY n  ERROR laa.HHA..mmg bodo la bende ni. hamm,sebelum bende ni bgerak, aku da jerit kuat2. BULLSHIT BULLSHIT!.haha.DURRA bley ketawe je kan tgok reaction aku.siot durra.grr. lepas nek bende ni,aku bsumpahseranah(mulut busuk bsyra ni,haha), aku xnk naek lagiiii.  ;o


lets know bout her,she is JAMIEE. oke, lawa kan,? tinggi taw dy,sebab aku pendek,tu yg nmpak dy tggi.hehe.
(jami if you read this,jgn terbangga pulak.haha.) DURRA said," kaki jami panjg doee" hehe.





ini durra akuu.haha.The people said,we're twins,but,ewm, we're not kan sygs! bestiee aku . dy comel,byk ckp POTPETPOTPET.HEHE. setiap kali naek apebende kejadah dlm cosmo,msti dy nk termuntah.mgapa dura?kalau doctors dy akan ckp : anti bodyy lemahh . GURAUUUU JE durra.=)

haa,ini shabinaa AKU, DY COMEL weaa! xpercaya? tye duraa,tye jami.hehe
suka sangat lyn kerenahh aku, haha.

CUBE TGOK INI , shab semakin bosan nk lyn akuu.haha

 shab: bsyraaa,bile nk gerak nii.lmbat mcm siput hutan! , oi, dah dah la amek gamba.uhh.
bsyra: alaa nk lagi, nk lagii, durra amek gmba please.
shab:  (= saba je la akuu.
haha.
 shab da xnk layann akuu.haha.lastly,nk ucap a big thanx sebab selalu layankan aku.HEHE.iloveyou shab!








0 ulasan:

Post a Comment