Photobucket

dia dia dan diaa

Daisypath Friendship tickers

25 random facts about me

hoi hoi.
terimakasih laa SYAFIK dah tag kat aku.(;
leceh leceh.haha.
tapi kekadang best jugee jwb soalan2 yg dikemukakan.

p/s: once you have been tagged,you are supposed to write a note,
with 25 random thins,fact ,habit or goals abou you. At the end,choose at 25 people to be tagged.
you have to tag the person who tagged you.
if i tag you,it's because iwnt to knoe more about you.
your coorperation is highly appreciated.


  1. nama aku norbasyirah zaini(bsyra).syukri and hattok  pggil aku TPK (tuan puteri ketot)haha.siotbiot korgg.(;
  2. kekadang aku xmelawak tapi kwnkwn kata aku buat lawak.kenape ekk?
  3. dulu masa form4 from5 kat sekola teknik aku amek course CIVIL ENGINEERING.
  4. fa&ma aku = cambodian . 
  5. my forever idol is Dato Dr Fadzilah Kamsah,Tun Dr Mahathir Mohd and A.Samad Said
  6. suka pakai bedak johnson baby,belum pandai pakai compact powder(nnt gue blaja k)(;
  7. sprt semua org tahuu,aku pendek,cakap banyak.
  8. i fall in love with Taylor Swift,Zac efron,Vanessa Hudgen,Selena Gomez,and Owl City.
  9. selalu bace doa ni "bismillah hil lazi la yadur'ru ma'as mi'ie .syai'un fil'ardi walafis sama'ie wahuwas sami'ul alimm."
  10. paling bad memories ialah TAKDAPAT MANA2 TAWARAN first intake dari ipta,matrikulasi,poli,and maktab .shialan nasib .haha.
  11. sweetmemories : time dpt result spm,tersenyum bangga aku ,lagi2 tgok kwn2 yg menanges sambil tepon parents,peluk cikgucikgu.argghh.never ferger it.;DD
  12. amy amy amy and always him!
  13. selalu bangun pagi,mengeliat sekuat hati,bace doa bgun tido,and nyayi nyayi.hehe
  14. masa nk tidoo,aku kene ada bantal untuk letak bawah kaki.entah ek,aku ada tbaca magazines laa kan ,korg kan dah penat satu hari suntuk buat kerja ,gerak sini sana bagai.if korg letak bantal bawah kaki.dpt relex sikit laa,then darah pon akn mgalir dgn seimbang. really(; (nak tahu lebih lanjut ,tanya aku kat formspring k)
  15. selalu kat rumah aku speak in malay or cambodian only. rumah ade bibik kemboja ,soo, kene la berbahasa kemboja atau champa. (; .
  16. aku gilakan pinkk.suka gila nk mati.!
  17. aku penah dpt anugerah pelajar cemerlang mase form 3.(xla cemerlang mane kott)
  18. masa darjah6 penah dpt johan anugerah buku nilam(ulat buku konon)cuihh.
  19. form5 penah jadi guru muda untuk ajar math (best gilaaa,ajar kwnkwn ;DD ) my trademark: "haa,kan senang,korek hidung boleh jwb kann! "
  20. suka kumpul beg,gelang and kasut.
  21. target : chartered accountant and suzuki swift(white)
  22. masa form two muka aku penuh dgn jerawat.mcm pontiank.nak tengok pon takut.tapi dlm form 3 dah oke.alhamdullillah. (;
  23. selalunya instinct aku betul oke.
  24. and selalu sgt nampak 3 nombor ni . [3/5/8] . why haa?
  25. senang dapat kawan.and ramai agaknya xsuka saya.puuii! tapi xkesaa.f!.haha

tag to:
jamie slovenz
kidahh
arda sunkizs
ohh eyra
oh eyqa
nadzirah kassim

0 ulasan:

Post a Comment