Photobucket

dia dia dan diaa

Daisypath Friendship tickers

amy lukiskan saya domo.hehe.jom tengokkkk ;))

oke,memulanya cerita kan kan.
amy ni haa,dia keje,kan cuti sem.so dia keje la kan.
mlm tuu,kiteorg mcg mcg,then when im happy in texting,ttbe je dia diam membisu
aku tunggu pye tunggu ,xreply2.geram je tau! ihhh,geram tau.geram.!
pastu tepon tepon xagkt.makin la risau.
mmg xboleh tido lah kan mlm tu.tunggu dia punye pasal.
oke.aku amek keputusan nk merajuk lama2.haha.
gedik kan aku.
aku xtau lah.mmg aku suka merajuk dgn amy.huhu
amy amy,saya salu susakan awak kan.tapi awak salu syg saya.thx bie.muah ;)
pastu,amy pujuk2,aku still merajuk gak.haha
da smpai time di takboleh blah ngn aku.dia risau sgt aku merajukk lme lme.
pastu kan kan.amy kan.haha
ttbe MMS masuk.
tittt tittt
mase tu dia tenggah keje.dia amek kesempatan lukis ni n send to me
tergelak aku sorg sorg.haha.adui.
domo comel tau !
end.

Photobucket

0 ulasan:

Post a Comment