Photobucket

dia dia dan diaa

Daisypath Friendship tickers

one year one month.iloveyou no matter wht amy. muuah.



dedicated to my amy : 
you touch my cheeks
you touch my nose
you kiss my lips
you like my chin
and iloveyou most when u pujuk2 me n sabar with me.haha.
yeaah,today is my anniversary 1year1month.
wht the sweet day today?!. LOL. :D
sayang ku amy,you know wht?
saya jatuh hati dgn awak.
awak lah ni buat saya jatuh !.
saya xnk bangkit lah.bole x?hehe
sy nk jatuh je,jatuh dlm pangkuan awak.
jatuh dlm dakapan awak.bole kan?
:)


youre my sweeteen memory.
couple belasan tahun saya.wee
tahun depan umur kita da 20 kan?alaa,da nk habes dah belasan ni.kan?
so,apelagi b.enjoy this year mcm couple remajaaaa.haha.
dari first time sy jumpa awak.
saya salu sgt igt rambut awak tuuu! lagi2 senyumann.mgoda tau
tye la popuan2 yg minat awak tu.mesti ckp benda same.youre handsome!
tapi now,youre mine ever okeh! janji bie.hehe.muuah.

0 ulasan:

Post a Comment