Photobucket

dia dia dan diaa

Daisypath Friendship tickers

im pretty sad now. :'(

i've no reasons to tell the readers why im grieving now.
tapi, bsyraa sedih sgt bkn sebab amy oke,
ni sebab paper yg bsyra amek.

lepas amek exam CBE kat malvern college kat jln tun HS LEE,
terus nangis.xde la nak melalak mcm bby atas tu.
tpi bjurai2 jgak la kan airmata aku ni,
dari naik lrt,turun lrt,naik texy,setiap aku mlgkah aku keluarkan air mata.
haiyaa,semua org tengok.malu jugak aku.tapi dah xboleh nak tahan air mata ni lah bodoh.huh

hmm,bsyra failed paper information management costing .
ade lagi sebenarnye yg xamek paper ni .
aku dgn shabina je yg berani mati nak amek paper ni sem ni jgek kat kolej kasturi tu.
hm markah lulus dia 56.tapi bsyra dpt 52.
ahhai apelah nasib. D'; .
shabina dpt 62.tahniah shab!

pastu sampai asrama smbung lagi nanges. 
kak shiqa pun sedih ,dia pun nanges tgok air mata aku yg meleleh.
pastu dia belikan aku twiesties.huhu.baik gila.
aku dah mcm budak kecik dah dia belanja medium twiesties.

thx kepada kwn2 bagi nasihat and support aku. 
kak shiqa : ALLAH mgetahui smuanya bsyra,
ALLAH yg mrncg jln cerita hidup kita,ada kgembiraan di sebaliknya,b'sbr laa.
akak ade kat sisi bsyra.dunt wory ea.
[dia membuat kan aku sebak,tpi dia mbuat aku lebih berani.iloveyou ever akak.]

azizah : Da dpt petunjuk dari solat istikarah?harap kau tak putus asa,
aku tau kau stdy penat untuk amek paper kau tu
bsyraa,ALLAH nak uji iman kita..
tgoklah DIA masih sygkan kau.DIA bagi ujian supaya kau igt padanya.
[ thanks not,kau lah satunya2 kwn aku yg muslimah. :).ily not]

sanah : setiap kggalan itu buat kita tuk jadi lebih baik dari sebelum ni
usaha lagi syg,aku tau bsyra aku mesti boleh.
yg penting never be give up! ayah aku salu pesan gitu mcm tu
allah xkan duga kite kalau kita xmampu.
yg penting skrg kau masih ade aku and not.
[terimakasih sanah.kau buat aku makin nanges,tpi aku suka sbb aku dpt lepaskan semuanya.]

kawan2 yg lain : bsyra,mungkin ini bukan rezki kau.mugkin ade yg lebih bagus tuk kau.
usaha lagi bsyra.
[thanks for everytin.iloveyou friends!]


Photobucket

0 ulasan:

Post a Comment