dia dia dan diaa

Daisypath Friendship tickers

now im as employee not student anymore.hehe

hai awak2,bsyra dah abis study tau.
kan bsyra dah pena bagitau bsyra amek short sem punya diploma.
alhamdulilah, dah abis dip dah pun,dah kerja dah sekarang.
bsyra abes belaja bulan 12.
bln 1 dah mula cari kerja. 
peh mmg susa nak cari kerja.skrg ni tak boleh memilih sgt cari kerja tau.
nati korg tahu la betapa susahnya cari kerja.
bsyra dpt bbrapa pgglan interview.
as a account assistant,account clerk,admin assistant,HR manager at dominos.
tapi ada yg bsyra hadiri interview.ada yg tak.
ada yg dah pergi tapi tak dpt.nasib lah kan.mmg susah woo.
setiap kali nak interview jantung mesti dupdapdupdap.
kadang2 jadi kabut pun ada.hehe
tpi alhamdulilah setelah cuba dan cuba.
bsyra dpt kerja kat MSC cyberport stulang laut.
as a data encoder.syukur.!


ha ni lah dia tmpat kerja bsyra. :)
kalau ada siapa2 lalu sini nak jumpa bsyra. naik tingkat 17 oke?

kkbyee.hehe

Photobucket

1 ulasan:

yayang@yatie said...

Alhamdullillah.... dah kije pun.... tahniah!!!

Post a Comment