Photobucket

dia dia dan diaa

Daisypath Friendship tickers

oh uitm segamat.!

sorry nk jakon sikit,(xpaya la nk ckp "bsyra belagak".aku xmasok pon uitm ni,xde rezki) ;)
kenapa laa,surat tawaran ipta ni xsampai before aku masuk INSTITUT PROFESIONAL BAITULMAL.! hahh? ishh geram nk nk mati. haiiyaa.
heh UITM,dulu aku tggu tawaran kw bagai nk rak kaw tawu?,aku smpai demamdemam. SYAFIK IS ME(name FB) yg salu tolong aku itu ini. kan syafik kan. oke lets know about him,PERIANG,PERAMAH,suka mara aku masa aja LK.huhh.haha,sampai aku nges kaw tawu! hehe.pmberi nasihat yg baek,murahhati,cepat touching(swetkan) . lagilagi lagilagi,dy membe satu kelas aku,stdy group aku,dy kwn sampai mati aku.thx syafik sebb byk membantu bsyra yg mgelabah ni.HHA.
haa,ni syafik.member terbaek!

bye bye UITM,iloveyou.

0 ulasan:

Post a Comment