Photobucket

dia dia dan diaa

Daisypath Friendship tickers

SEGMEN JOM BERKENALAN.

OKE ,first at all, thz too syafik is me bcoz telah tag aku segmen ni.
actually,ni first time aku di TAG,HAHA.sedikit teruja nk jwb soklan ni.hadoih.haha.
oke jom kite start! 
rule for the segment is;    1. buat entry pasal SEGMEN JOM BERKENALAN
                                   2. paste banner Jom Berkenalan dlm entry anda.
                                   3. jwb 7 SOALAN BERIKUT. (;

     
     apakah status anda(single,bpunya,bkahwin,bcerai)? ceritakan sedikit :
 HHA.im taken oke.he is zulhilmi zulkifli.belom kawen,we are in relationship.tq.(;

ceritakan tentang diri anda ?
about me?,haihh,ape ek.haha. jap jap. ape ekk.err,
let say aku sebenar2nye hipokrit(tapi bagi aku sume org same,nonsense klw ckp bkn hipokrit, i think mesti la ade sedikit hipo hipo ni kn)hhe.

aku manje kot,org tengking sikit nak mnanges,tapi bkn terus nges,it  must take a minutes,hha.
seperti kwnkwn terhebat aku ckp : bsyra ni speechless,gelak je,suka amek gmba,mlut bising,
suke memaksa,baek hati,degil,comel,pendek,sombong,n blablabla.

aku ank sulung dari 6 beradek,kenali merekaa:
faleya(17)
hidaya(14)
paix(13)
ejah(9)
mamal(2)

and last about me,im student in INSTITUSI PROFESIONAL BAITULMAL.<3

ceritakan tentang blog anda?
blog ni baru je start kot tahun ni,i should learn more about blogger,
how to make gojes pages,
learn about the widget,learn about how to make more follower and so on.hha.
sometimes,aku rase mls nk update je kan.haha.but,i must too.! 

apa pandangan anda tentang dunia blog?
halamak,haha,aku baru seciput dgn blog,blog err, blog boleh x kalaw
nk ckp "no comment" hhe.
oke oke blog tu best.tht all.
haha

nasihat anda kpd rkn2 yg baru nk buat blog?
oke buatbuat.teruskann,byk kan entry,bykkn nasihat,bykkan pujian,bykkan kutukan. and more lahh.


nyatakan  keunikan yg terdapat pada blog anda?
tiada unikunik.haha.uniknye sikit kot,ade gamba amy yg aku sematkan dlm blog simple ini.(; 

sampai bilekah anda akan menulis blog dn impian anda dlm dunia blog?
selagi tgn mampu menaep,selagi ade idea yg dtg,
selagi mataku melihat dunia,
selagi aku mpunyai kudrat untuk mneruskan dunia blogger ini.

tag rakan blogger anda:
-khalidah musa
-fAra sayang 18
-amirul


to kwn kwn yg ditag! 
haha,pdn muka,jwb la korg soalan2 ni.;PP

0 ulasan:

Post a Comment