Photobucket

dia dia dan diaa

Daisypath Friendship tickers

amy,ilove you mannn

 ingat kan semalam nk kelua pegi mkn kat kedai mamak je dgn amy.
jap lagi kwn amy telefon ajak hangout sama diaorg,
ahhh,follow je la kann.hhe.
lagipon assgmnt yg bertimbun2 tu dahh semakin surut,
aku xdela nk sesuka hati kelua then xbuat assgmnt kan.
atleast kelua dgn boyfiee yg jambuumambuu ni,dpt lahh kurgkan penat stdyy.(;
hehu.
kalau korg en,if bf ajak kelua mkn,korg nk tolak ke?TIDAK MUNGKIN tolak.
kan kan kan kan.(tipu dosa ea!)

mashi mashi ,classmate aku yg sowg ni nk follow kami,haa lagi baguss mashi ;DD

odaway nk kelua,tetiba hujan lebat nk mampuihh.
huhh,terjah je la,lari tergedekgedek mcm itik.huhu.(tapi bagi aku dah laju la tu)
basah lencun baju kite org.haiiyaa.
sampai TIMESQUARE,ape lagi.
aku amy cari lah baju,nk tukaa,abes dah basah kan.
and we buy one.
he treat me a shirt(baju yg tutup aurat taww) (;
thx amy,blnja i baju.hehe.
ilove you.

how sweet amy semalam.hha.seharisuntuk jlnjln pusing satu kl kan bie?.
haa! oulss,nk tawu?mse jln kat chinatown,bley plak besi jatuh atas kepala ni wea.
alaa,besi yg kat atas-atas tu.twu?ehm,xtaw pegi la search.HAHA
ishh, saket tao!
mulamula oke,dah lelama,amy asek pujuk,tanya ni ,tanye tu,
err,airmata boleh meleleh pulak
hadoih,maksegan dgn kwnkwn amy and peniaga2 cina yg ada kt situ.
nasib amy ade,boleh la dy cover malu aku, pujukpujuk aku,buat kelakar ini itu.HHU.
amy! knpe xtumbok je cina tu?(takbaek pulak aku ni);P
setiap kali jln dgn amy yg comel ni,dia xpernah lupa belikan gf dia yg degil ni MINERALWATER.
he never forgot tht things.
sebab sebab ,saya sukaa minum airr,suka sangat.mcm nikmat gitu air ni.
furthrmore,air dpt mgurgkan tekanan seharian kita.
air boleh melancarkan peredaran darah,and pbnyakkan oksigen dlm bdn.
penting tuu! sebab aku mudah sgt penat.kan amy kan.?huhu

in silently,amy askk me,
boy: "mcmmana i  boleh syg sgt dekat u ni bsyraa,u guna guna kan i ea.ohh youu."?
girl: "hahh,wht,gile ke hape you ni!"
boy: "syyhhh syg,haha,relax la,im jokin oke.huhu.takkan la u nk buat i gitu,i beliv you,
xpernah terlintas hati i katekan you guna2 kan.gurau je."
girl: " ah you,terkejut katak i, you ckp gitu.haha"
bdaway thx for everything today,because you make me smile.(:
zulhilmi
The way you look, the way you laugh,
you love me with all you have,
The way you kiss, The way you cry,
always in my mind amy.
The way you move when you walk by
basyiraa, you got everything from him.
you got love,loyalty,honestly,and all happyy.
appreciate him!
The way you talk,your drive,your smile,and your lips and everythings
sygg,you make me feel alive!



0 ulasan:

Post a Comment