Photobucket

dia dia dan diaa

Daisypath Friendship tickers

bsyra belajar masak?.haha

oke aku masak nasi lemak harini.haha
aku jarang la masak.
jarang nk masuk dapur.
banyak lagi sayur and ikan yg aku xkenal.haha.
bkn xpernah masak,tapi susa la nk masak ni masak tu.hehe.
xmacam korg yg rajin tu kannn.kan.
dah bpe lme agaknye aku xmsak .
so aku balik kota sempena cuti sem ni .nk cube la msk nasi lemak.
mmg fevret aku  nasi lemak ni. hehe
lepas siap je nasi lemak aku,terus call amy soh amek sikit.
amy da pesan "lepas siap je nasi lemak,jgn lupe bagi b sikit,nk rase gak masakan makwe b ni"
haha,maklomlah,aku xpernah msk ape ape tuk boyfiee aku sorg nih!
dia kate,dia teringin gak nk rase mkwe dia punye masakan.
oke fine,aku buat nasi lemak.haha
lps amy mkn
amy ckp : " kalau org tye,ape fevret mknn awak? b akan jwp nasi lemak yg gf b masak!"
haha.
xlupa jugek aku bg mama dia,sbb mama and abah dia pena mnx.
amy cerita...mama ckp "baiknyaa bsyra kasi mama sarapan.(:"
abah amy pulak ckp "eh,.ni nasi lemak menantu ke. :D"
hehe.seronok gak kan masak ,bile adik2 ,family ckp sedap nasi lemaknyee.!
 kan.!
oke lepas ni cube belaja masak yg lain.
p/s : em,,takmo la gelakkan bsyra,saya mmg xpandai masak.em.
tp saya belaja tau.heehe.papai.muah







Photobucket

1 ulasan:

Post a Comment