Photobucket

dia dia dan diaa

Daisypath Friendship tickers

jom buat bling bling atas baju.!

assalamualaikum
semua kwn kwn ku yg cantik dan segak.ecehh.
cuti sem aku dah nk habes laa! xbest gile wehh. dua migu je cuti.xpuas kan? ;(
sempena cuti 2migu kt rumah ni,byk gak aktiviti berfaedah aku buat.
mase tu masak untuk fmly and bagi sikit kt amy.hehe.
last nite plak,aku tolong mak buat bling bling kat baju kurung modern 
yg nk letak kt kedai kain mak aku tuh ha.
agak payah and sometimes its sticky u know.huhh
but ! i enjoyed this work.weehee.
its too simple ladies!,u must only have glue,pincers(pyepit) and blingblings beads(manik)

nk cari blingblig yg bagaimana weah bsyra? : ikut kesesuaian baju awak laa. (;
nak cari kat mane bende ni ngok?? : kat kedai basikal.haha.mmg taklah,
pegi kedai bunga or kedai yg jual benang.minx lah manik yg boleh lekat kt baju. tau! :)
 yg ni bersaiz sederhana.ade lagi kecil tau!comel gile.hehe.lagi b-bling gitu. ;D
 
then,nmpak x yg dlm bulatan merah tu.haa,letak la gam,kt mne mne yg cik adik sume suka.
bunga ke,tmpat plain ke,daun ke,pandai2 la hias oke!

after tht,by using pincers,put the bling2 on the places.easy rite?
 

teruskan usaha penat lelah anda,untuk menaikkan lagi seri baju masing masing.
ecehh cehh,ayat,tersedak cikgu bm aku.hikhik.

HASILNYA !
BYE BYE READERS! ;)

Photobucket

0 ulasan:

Post a Comment