Photobucket

dia dia dan diaa

Daisypath Friendship tickers

now with BLACKBERRY BOLD TWO PEARL WHITE. =)



HEYY,finally dpt jugak bb bold.dah lama dok ngidam2 bb ni haa.
Haha.
Dah nak sebulan jugak aku pakai bb ni since bulan puasa 2011 mybe.
Nokia C3 aku dah jual kat kawan, aku bagi dia harga rm200 je.
murah x?
Heheh.ramai jugak yg nak bila aku letak harga gitu.tapi spe cepat dia dpt lah kan.(:
Okelah goodbye C3,I will miss you.
Welcome bb bold,I’ll love you and care you.hehe
Hey nak tau?sumpah comel gila blackberry white.
rasa mcm nk gigit2 je.betull xtipuu.
Tapi aku xgigit lah.aku cium2 je bb aku nih.haha(gedik x?:P)
Tapi aku hanya guna bold two je.camera just 3.2 megapixels.ade flash.
If blackberryboldthree peh bapak canggih tau! Camera 5.0mgpxl siap flash.
speed BIS dia pon laju
Haritu usha bb bold 3 mmg lawa sgt cmera dia.aku ni mcm nak tuka je bold three.haihh(jimat bsyraa! Jimat sikit lah boleh?)haha
For you teenager, for the businessman and woman.!
 Bsyra galakkan guna bb.jimat, on9 free.xpayah nk sebok2 pegi cyber cafĂ© bagai
Xpaya nk bayar2 broadband(dahla lembap mcm siputpig) kan kan?
Lagi,xpaya nk pasang p1w1max,pasang wifi kat rumah sampai kene curi line and sampai ade yg kene panah petir.no need ! no need !
Pakai blackberry je.everything is inside bb,just click at anywhere and anytime.haha
(ewah ewahhh ekau bsyraa,pandai pulak nk mempromote2 eh,ketuk kang!)

Oke si comel dan si ganteng! Bsyraa akan senarai kan list bb untuk korg.

Blackberry curve : keypad satu satu.(comel untuk remaja)
Camera biasa je (2.0 mgpxl).

Blackberry bold 1,
bold 2(flash with 3.2mgpxl)
bold 3(flash with 5.0 mgpxl)
bold 4(boleh touch n ade keypad.lagi canggih)
Bb Storm 1 and storm 2 (touch only)
Bb Torch.(touch and slide keypad)
ade yg takphm? sila FORMSPRING bsyra oke readers. 
Oke bubui.

Photobucket

0 ulasan:

Post a Comment